#bestnatureshots

Är inte så bra på det här med att blogga känns det som, har inte fått in nån rutin än, eller så beror det på att det inte händer så mycket...
 
Är fortfarande förkyld, känns som jag har bomull i huvudet, lite lock för öronen trots nässpray och så susar det i öronen. Har i alla fall promenerat VARJE DAG i år, minst 30  minuter. Inte med värsta farten men 30 minuters promenad är ju 30 minuters promenad! Vill ju testa mina nya skidor, men känns inte läge än, är så rädd att inspirationen ska försvinna innan jag kommer igång!
 
I morse när jag kollade min telefon å på Instagram så fick jag en glad överraskning, en av mina bilder hade fått ett bonusomnämnande:-) Med min nya telefon, Samsung Galaxy SII är det så kul att fota, och att sen lägga ut bilderna på Instagram å få kommentarer och "gilla" från världens alla hörn är väldigt inspirerande. Inspirerande att hitta nya saker att fota, inspirerande att ta ännu finare och bättre kort......helt enkelt en fantastiskt kul fritidssysselsättning! Sen att kolla runt på alla andras bilder är så klart oxå en del i det hela.
 
Här är bilden:-) Fiskviken i all sin glans!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0