Ännu en helg till ända

3 lediga dagar går alldeles för fort!! Känns som jag bara har hunnit hälften av vad jag tänkte innan att jag skulle göra. Men en del har jag ju hunnit!

På fredag, trettondan, var det fint väder och efter att ha handlat tog jag en promenad. Efter den promenaden tog jag en till promenad, den här gången pulsade jag i snön i skoterspåret och med kameran. Härligt väder och så fint med all snö. Dessutom hade oxå skogens konung tagit en promenad alldeles innan mig, jag tror nog att han stod nånstans utom synhåll och hade koll på mig, så nära kändes det.








I går lördag var vi till Sundsvall. Både P och jag hade några få ärenden men ändå tog det hela dan. Träffade en hel del folk hemifrån så allt tog sin tid. Åt gjorde vi oxå innan vi for hem. Jag införskaffade en ny mobil, ska försöka bli lite mer uppdaterad på alla nyheter...dvs de skapade behoven som tydligen behövs i vår alltmer uppdaterade och snurriga värld.....!! Roade mig oxå med att jämföra mina 4 telefoner:-) Ett par nya täckbyxor hittade jag oxå till sist som är jättesköna och inte kostar 1000-talskronor!!!





Idag har jag varit en sväng till mamma, varit ute på ännu en skoterspårpromenad, dock inga nya älgspår, men rejält med snö, ja en riktig "oppläga" på sina håll.

I morrn börjar den långa räckan av arbetsdagar fram till påsk, men i morrn kväll börjar oxå Zumban:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0