Vet inte...

...om det är Zumban som utsöndrar en massa endorfiner eller om det är det faktum att det är fullmåne som gjorde att jag var så pigg och inte kunde somna igår kväll!! Dessutom vaknade jag flera gånger under natten och till sist klarvaken kl 5, strax innan P´s väckare ringde!! Vill inte, vill inte, jag vill somna på en gång och sova tills min väckare ringer!! Nu låg jag där i 1½ timme och kände precis att John Blund var på G igen när det var dags att kliva upp!! Inte kul!

Zumban igår var lika kul som förra gången, känns som att jag tog i mer den här gången, kanske för att jag vet att jag med min som jag trodde dåliga kondis orkade hela tiden förra gången, vilket kändes väldigt positivt!! Det var tom ännu fler personer där igår. Helt fantastiskt vad mycket folk det finns i Bispgården med omnejd, ja det var även folk från både Hammar´n och Håsjö, men eftersom det var många även den här gången var det ju inte bara av nyfikenhet utan av intresse, vilket är kul när det ordnas nåt. Ser fram emot nästa måndag gör jag:-)

Nu dags för en ny arbetsdag, hoppas att nån av gårdagens sjuklingar är tillbaks idag!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0