Morgongåva!!

Haha, jag har fått en telefon i present om jag vill ha den!!! En Nokia N8!! Men jag anar anledningen jag! Vaknade nämligen kl 3 av ett ljud, en liten trudelutt så där mitt i natten och min tanke var att P´s telefon blev strömlös! Hörde att han oxå rörde sig så jag visste att jag inte drömt! Sen kunde som inte jag somna och sova riktigt utan kände att jag måste ha koll så att han inte försov sig. Frågade lite försiktigt nån gång vid halv 5 när han skulle kliva upp men fick bara ett "SOV!!" till svar. Så det gjorde jag nog och vaknade när min väckare ringde. När jag kom ner i köket i morse låg telefonen på köksbordet med en orange klisterlapp uppe på med texten

                                                         Gomorron!
                                                  Du kan få överta den
                                                här telefonen om du vill!
                                                             Puss

Så jag antar att den blivit strömlös och att han försovit sig och gett upp sin alldeles nya telefon med touchskärm och allt som han haft såna problem att lära sig alla funktioner på och som han faktiskt lyckats med!! Den ingick när han förlängde nåt teleabonnemang. Jag får väl fundera om jag vill ha den, eller jag vill ha en men om den blir strömlös stup i kvarten vet jag inte om jag vill ha just den!!

Go´morron!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Hua, inte lätt med moderniteter. Om man bara håller koll på batterilampan så går det nog bra, men de drar mycket mer ström än gamla mobiler, jag får nog ladda min varannan-var tredje natt, och då är inte jag nån tokanvändare av telefonen heller!!

2011-09-22 @ 18:09:36
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Kickan

...annars kan ju jag ta den...

2011-09-22 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0