Hmmm....

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om alla rapporter om att en (eller flera) björn setts på skogen!! PO1 hade haft den springande framför bilen häromdan på väg upp till sjön, en dam på byn hade sett den för några veckor sedan uppe vid Sörsjön och idag sprang några jägare på ett björnide inte alls långt ovanför vårat hus!!

Alltså jag vill ju gärna se den, men jag vill nog gärna sitta i en bil eller inomhus! Jag har ju alltid med mig kameran när jag åker med PO2 i lastbilen och oxå annars när vi åker upp i skogen, just för att eventuellt kunna fota en björn. Men nu känns det som den är alldeles för nära!! Vågar jag gå ut på mina promenader, eller?? Även om jag inte går upp i skogen, men är den så nära kan den väl lika gärna komma ner på byn!! Vi har ju en rådjursfamilj som titt som tätt går runt här på tomten, så vi bor ju som mitt i "vildmarken".

Nästa gång hoppas jag kunna använda en egen bild!!

Huuu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0