Effektiv

Idag har jag varit effektiv, har verkligen gjort saker hela tiden och inte hamnat vid datorn eller fikat några långa stunder. Började med att stryka köksgardiner och hänga upp dom. Sen har jag städat och bytt gardiner i sovrummet, vädrat alla sängkläder, haft ur madrasserna och städat bort allt damm emellan dom. Usch!! Kvalstervarning!!! 



Däremellan har jag hunnit en sväng till mamma och varit på återvinningen. Sytt nya gardiner till farstun och satt upp dom. Tvättat alla sommargardiner som jag tagit ner samt en massa annan tvätt och hängt allt ute. Tur vi fick en smörgåstårta igår så den fick bli middag idag:-)

Det jag prioriterat bort idag oxå är tyvärr att vara ute, men känns så skönt att ha gjort så många "måsten" när det flöt på så bra!!

Nu ska jag lägga mig och njuta av vårt fräscha sovrum!! Go´natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0