Trött som en gnu....eller som ett LEJON;-)

Idag är jag supertrött!! Tror jag missade den lilla nanosekund när jag egentligen skulle somna, eller om jag hade 2 sekunders microsömn, men blev störd och mer behövdes inte för att jag skulle bli superpigg. Tittade på klockan halv 2, då hade jag fortfarande inte somnat.....BLÄH!!!! Somnade nån gång efter det, men har inte sovit särskilt bra, for upp när P klev upp vid halv 5 och efter det har jag bara sovit oroligt, så dagen har segat sig fram med snigelfart.....

Helgen har varit lugn, fint väder men tyvärr oxå en massa damm inomhus som jag kände var nödvändigt att åtgärda. Fikat hos mamma och pussat på Selina och Sigge där, fikat hos Helena, ätit god mat hemma och bara varit. Behövs såna helger oxå!!

Jo förresten jag röjde bort lite sly oxå ovanför gården för att få lite bättre utsikt på eventuella älgar i vinter, vi brukar se spår av dom däruppe. Skulle ha behövt använda röjsågen för att bli riktigt nöjd, men tror inte P skulle släppa iväg mig med den:-)

Ikväll har jag Zumbat, går bättre och bättre! Tänk att jag tycker att det är så KUL!!!!!

Bara endorfinerna avtagit kommer jag nog att somna gott!!

Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0