Söndag

I morse sov vi länge, dvs jag vaknade kl 9 och P drygt en halvtimme senare, trots att vi somnade vid 11 igår kväll. Tycker ju att dagen blir så kort när man sover och ligger till framöver 10, är så mycket som ska hinnas med på helgen.

Har i alla fall fått lite positiva rapporter från sjukhuset och en jättefin bild via MMS på en vaken liten Sigge. I morrn ska jag träffa den lille kämpen och hans mor, jag ska vara ledig i morrn och skjutsa mamma som ska operera starr, så då passar jag på att umgås med dem under tiden. Gjort några matlådor till Maria oxå, det ingår bara frukost på sjukhuset nämligen.

En promenad blev det efter middan, var alldeles för länge sen sist, NU IGEN!! Har alldeles för dålig diciplin på att ta mig ut på promenad!!

Nu känns det som sängen lockar igen!

Go´natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0