Lista

Hmmm, inte riktigt min grej, men har blivit utmanad av dotter K, så jag gör ett försök!!

4

4 FAVORITPROGRAM

1. Roomservice
2. Äntligen Hemma
3. Ernst i alla former o format
4. Per Morberg

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
 

1. Snöt mig
2. Hostade
3. Satt ute i solen i fleecetröja 
4. Plockade liljekonvaljer 

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT
 

1. Slutet av juli
2. Semester
3. Många varma sommarkvällar
4. Att träffa Selina snart   

FAVORIT RESTAURANGER

Hur ofta går jag på restaurang??????

1. Restaurang Loftet var en favorit för länge sen!
2. Maria mat
3. Andreas mat
4. Pass

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN
 

Lottovinst
Semester
Många fler barnbarn
Att få gå på bröllop:-)

4 PERSONER JAG UTMANAR
 
De som vill!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men då har du ju verkligen en anledning att komma upp hit och gå på Viktoria!!

2011-05-24 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0