Biggest loser

Idag har IC Biggest loser startat!! Får se hur det kommer att fungera jag som både tycker om mat och godsaker och inte är särskilt förtjust i att motionera! Promenera går väl an men såhär på hösten är det ju mycket skönare, och enklare, att sätta sig framför TVn, men det här känns ändå som en sporre. Hade dock tyckt att det varit bättre om det startat innan semestern så man hade haft hela sommarn på sig, när det är ljust på kvällarna. Framemot jul ska vi hålla på. En sak har jag anmält mig till i alla fall, Zumba i Bispgården som börjar i september. Tycker att det ser väldigt kul ut, gillar ju att dansa, och inte som regelrätt träning precis. Ser fram emot det faktiskt, jag som egentligen inte gillar att göra saker i grupp.

Ja, ja, jag kör på och gör det här enbart för min egen skull så får vi se hur långt det bär! Känner mig peppad idag i alla fall! Till 16 december ska vi hålla på, hinner med ett julbord sen då kanske;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0