Lördag 2 april

Nu känns det som våren kommit på allvar. Jag har letat fram ett pärgräv och börjat med lite dikning, är barnsligt förtjust i det. Måste göras varje vår, haha!!

Annars har det här varit en dag utan några egentliga måsten. Vi låg länge, sen bakade jag en kaka. Den var god, men en aning för smulig, tyckte jag.

Besökt återvinningen och pantat flaskor. Handlat för mitt presentkort på Wahlbergs, en stor lykta blev det, en sån man kan ha på bron med ett ljus i.

Handlat present till P som fyller år i morrn.

Köpt en ny klädvinda i år igen!! Den förra gillade inte när det stormade förra veckan och jag glömt ta in handdukarna som hängde där.

Hunnit med en promenad i det varma vädret. Gått runt och kollat efter tussilago oxå, men inte hittat en endaste liten en. Däremot har jag sett en massa små gröna saker som kommer upp i rabatterna vid husväggen, häftigt!!

Nu har vi ätit middag och jag känner att både köket och mitt välbefinnande skulle må bra av en sväng med dammsugaren!! Kanske, kanske.....

Eftersom jag inte hittade nån tussilago får det bli bild på min kaka i stället!

Trevlig kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0