En dag....

...i somras följde jag med min käre man i lastbilen när han bara skulle köra ett par gruslass. Då kan det se ut såhär!!



PO rattar!



In på en smal väg för att få lass.



Trångt att vända efter att ha tippat det första lasset.



Köpte jordgubbar vid Prästberget.



Åsbodarna in!



Jättesandhög! Ett paradis för alla barn?



Ännu mera sand!



I väntan på att få lass var jag tvungen att testa detta!



Äntligen kom traktorn, och snabbt blev lasset lastat.



Åsbodarna ut!  Gäller att ha radiokontakt eftersom vägen är smal och många bilar kommer och lastar.



Tippar det andra lasset!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul bildserie ur en lastbilsvardag.

2009-09-13 @ 00:12:25
URL: http://mariannestext.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Godmorgon f!

Den där lastbilsutflykten såg riktigt mysigt ut!..

2009-09-17 @ 08:45:16
URL: http://svenningson.se
Postat av: MK

Ja men det är ju det, bara inte för ofta! Hoppas alltid att jag ska få se nån björn när man åker på skogsvägar!!

2009-09-17 @ 09:44:43
Postat av: ewa

När vi åkt till Tärsjön på fiske har vi mött flera av de här fordonen..vi undrade var de kommer ifrån-och vart de ska- de bara finns där oavsett vilken tid på dygnet man åker där. PO förklarade hur det låg till.

2009-09-18 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0