Bra dag ändå...

Ja, det blev en ganska bra dag ändå, trots förmiddagens pessimism. Jag har strukit mååånga meter gardiner och satt upp (varje våd är mellan 2½ o 3 meter), putsat ett fönster nu när inte solen sken, sytt kanaler i gardinerna till ett rum, eftersom jag köpt nya stänger dit. Nu så här i efterhand så har jag ju varit jätteduktig idag!!! Dammsugaren och skurhinken har oxå varit fram en sväng, så det är väl bra att det inte skiner sol alla dagar för då kan man få mycket "tråkiga" saker gjorda bara man tar sig i kragen. Så kan man njuta av finvädret utan dåligt samvete sen när solen kommer tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du är! Du kan komma hit oxå! Fast vi städade iof i förrgår men det finns MASSOR av jobb ute!

2008-05-07 @ 09:22:14
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: beritdolores

Hej !
Jag håller med, du är duktig. Jag sydde faktiskt ett par gardiner till köksfönstret igårkväll, men det var bara ett litet tygstycke.
Ha en bra dag från Berit

2008-05-08 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0