Förkyld

Är så in i bomben förkyld, har sovit ungefär en timme i taget i natt o vaknat för att på alla sätt få ut slem. Har dessutom basröst så jag fick verkligen kämpa för att övertyga min mamma att det var jag o inte en karl som ringde till henne i morse. Känner mig som en skurtrasa idag o jag som haft sån energi. Målningen i farstun får vila idag, dels för att jag inte orkar men oxå för att jag måste känna efter om den grönfärg jag börjat måla verkligen är den rätta. Det blir väldigt grönt när man har 3 stora dörrar i en liten farstu, men å andra sidan ska man ju bara gå igenom där. Kanske nån dotter kan komma hem och vara smakråd innan jag målar mer.

Nä, nu är det dax för snytning och ryggläge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gröna dörrar? Hmm, oj... Kanske vita med gröna detaljer? Måste nog komma och råda...!
Hoppas du känner dig bättre!
Kram

2008-03-27 @ 17:18:35
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0