Rätt dag!

Ja, så pallrade jag mig upp idag igen för att åka till "jobbet" och idag var jag inte ensam där utan vi var ca 15 personer som infunnit sig. Vi fikade, pratade, fikade lite till och pratade lite till, fick lite info av vår vägledare och ställde frågor till honom. Strax var klockan nästan 12 och lunchdax. Då åkte vi till Rosengården och där åt vi, pratade, drack kaffe och pratade lite till.... Tänk vad skönt det är att prata och inse att de allra flesta funderar och reagerar precis som jag, de flesta oroar sig för samma saker, de flesta får inte heller nånting vettigt gjort på dagarna osv. Plötsligt hade vi lunchat i 1½ timme och dags att bryta upp för idag. Det känns skönt att ha varit lite social, och nästa torsdag har vi nästa möte. Skönt med en "rutin" i veckan, ser redan fram emot torsda´n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0