Advent

Oj vad tiden rusar iväg! Första advent har passerat och jag har satt upp alla mina 16 ljusstakar och så några stjärnor på det, Så nu lyser det så fint i vårat hus. Adventsljusstaken med 4 ljus kom jag precis på att jag glömt att ta fram, så vi har inte eldat det första ljuset. Får snarast åtgärda det.

I kväll har jag bakat lussebullar. är riktigt kul när man väl kommer igång och väldigt skönt när det är gjort. Lite köttbullar ska också göras nån kväll framöver. Sen blir det skinka kvällen före julafton. I år känns det som jag ska göra så lite som möjligt för tiden räcker inte till, vi får inte några lediga dagar mellan 15 december och 15 januari, förutom de röda förståss. Lite tråkigt men då får väl övriga i familjen ta över i år!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0