Som en skrumpnad ballong!

Ja, så känner jag mig idag! Nu är 60-årsfesten överstökad, flera veckors funderingar, förberedelser och förväntningar är över. Allt blev minst så bra som vi hade hoppats. Det kom drygt 40 personer, maten räckte (och blev över), drickat räckte (och det blev lite över) födelsedagsbarnet fick många bra presenter som han var otroligt nöjd och tacksam för, min lilla dikt som jag skrivit blev uppskattad, alla verkade ha trevligt tillsammans och sista gästerna gick hem vid ½3. Vi plockade och diskade ganska bra under kvällen så det var inte så mycket stök kvar till idag. Dammsugit lite chips, pantat burkar, fikat med lite folk som hämtat bilar, ätit rester med H&E&V och bara slappat. Det mest fantastiska är att det bara är lördag idag så helgen är ju kvar. När vi satt och åt frukost på förmiddan kom vi på att vi inte hämtat tidningen för det kändes som söndag. Man ska nog alltid ha kalas på fredagar så blir helgen lite längre! I kväll blir det nog tidigt möte med John Blund. Man är för gammal för nattvak!!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0