Promenad

Nu har jag varit ute på min första promenad på ca 1½ månad. Först var det ju målningen av farstun som gjorde att jag "absolut inte hade tid!" Sen från påsk har det varit förkylnigen som gjort att jag inte kommit iväg. Sista veckan har jag tänkt varje morron att idag är jag nog tillräckligt frisk, men efter frukost och div stök har jag varit helt slut. Men i dag kände jag att nu får det vara slut med att känna efter så mycket och nu har jag varit ute och gått i över en timme, och det känns så himla skönt så här efteråt. Sen att det var "snorhalt" och att man därför kommer att ha träningsvärk i morron det gör väl detsamma, huvudsaken bara att inte förkylningen ger sig till känna igen. För i morron blir det en ny promenad!


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej igen !
Visst är det kul det här med bloggen. Ja, det blir som ett gift,jag är in och kollar och skriver och visst är det härligt att få skriva av sig. Va duktig du är som är ute och går. Jag försöker verkligen att röra på mig så ofta det går.
Ja, det är en jäkla förkylning som går. Min mamma har varit jättedålig så man har ju farit upp och ner för pålgårdsbacken de sista veckorna. Och jag känner mig jättesnuvig på kvällarna, konstigt!
Ha det så bra så länge, från Berit

2008-04-11 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0