Ja, nu är det nog vår

Idag under min promenad med S såg jag flera gånger en fjäril. Solen sken, jackan åkte av, fåglarna kvittrade och så en fjäril. Då tycker i alla fall jag att det är vår.

Förutom promenaden hann vi med lek, matning, mys och gos. Händer så mycket nu, hon kämpar på med att försöka lära sig gå, hon "pratar" väldigt mycket men vi förstår inte riktigt på vilket språk :-). Hon förstår en massa ord och säger oxå några själv. Hon smackar så härligt när hon äter och man förstår verkligen att det är gott med mammas riktiga hemlagade mat.  Ja, hon är bara helt underbar!!

Jag tror att det var en sån här fjäril.


Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 @ 21:35:14
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0