Bläääää......

Varför kan inte förkylningen försvinna ur kroppen. Snart 2 veckor nu sen den började och har hört skräckversioner om att den kan hålla på i flera månader. Vill inte, vill inte, vill inte.... Känner mig snart som ett litet tjurigt barn, för jag har varken tid eller lust att må såhär. Tänker varje morron innan jag kliver upp att idag kanske jag kan gå en promenad, men efter att ha ätit frukost och stökat undan är jag helt slut och svetten rinner....så inte idag heller.

Har i alla fall målat klart i farstun, och http://blogg.op.se/ragundamaria har satt upp ring-dekorationen, blev verkligen jättebra. Köpte på Gallerix men hittar ingen bild. Ska bara måla en spegel och fixa nytt golv oxå bara orken infinner sig. Sen är det bara att fortsätta med nya projekt, det här huset är som en evighetsmaskin, bara man hade en uppsjö med pengar skulle man kunna fixa och dona minst ett år. Men i helgen ska jag nog bara ta det lugnt och förhoppningsvis få tillbaka orken.

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej på dig !
Kul att få in på din blogg och läsa. Det känns väl härligt nu i ert nya hus.Men det är mycket att göra då man är husägare. Hanna har berättat vad fint ni har det....jag blir så nyfiken...
Kram från Berit

2008-04-04 @ 14:18:50
Postat av: Maria

Här flikar jag in, nu har du blandat ihop oss Berit! Det här är mammas blogg! Hon håller oxå på å donar. Men i vårt hus känns det jättehärligt, bara å komma å kika! Kram!

2008-04-04 @ 15:50:37
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria
Postat av: Helena

Du är väl medveten om att du har en digitalkamera och därmed snabbt och enkelt kan knäppa och lägga in egna bilder på din farstu??

2008-04-08 @ 06:21:13
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0