Tråkigt

I dag börjar jag känna av tristessen med att inte ha nåt meningsfullt att göra! Å inte vill förkylningen släppa greppet heller....
 
Har börjat ställa väckarklockan på halv 8 nu, bara för att inte vända på dygnet helt. Är så tråkigt att ligga till 1-½2 å höra på mannen som sover gott bredvid.
 
I dag hade jag i alla fall en aktivitet inplanerad, jag skulle plocka ihop en massa skräp och fara på soptippen, men det tog ju inte hela dan förståss. Efter min dagliga promenad i det fina vädret så åt jag lunch. Känner att jag får tvinga mig till att äta nåt mitt på dagen, men det är så fruktansvärt tråkigt!! Framförallt tråkigt att sitta och äta ensam:-( Känner att det skulle vara väldigt lätt att stoppa i sig en massa gott och onyttigt, jag som verkligen försöker nu efter årsskiftet att vara nyttig. Än har det gått riktigt bra, förutom igår när jag hittade igen kolan och knäcken.....
 
Får ta nya tag med allt i morrn, städa och rensa nu när jag har all tid i värden, skulle vara guld värt att få rensa ut allt skräp som samlas när man har ett sånt här stort hus!
 
Idag var det så fint ute, med dom rimfrostiga träden mot den klarblå himlen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0