Snö och tö

För min del får det gärna snöa och bli mycket snö, men varför kan det inte vara 5 minusgrader när det snöar i stället för som nu runt nollan eller nån plusgrad. Blir ju så tung och blöt snö då, och dessutom blir den väldigt hal när ett par bilar kört på den. Idag på väg till jobbet var det helt oplogat hela vägen, 6½ mil i snömodd, man känner sig som en smörklick i en stekpanna och det är inget jag känner mig bekväm med direkt!!

Hoppas verkligen att det är plogat tills vi ska hem!!

Känns som jag har nån skit i kroppen oxå. Var på massage för drygt en vecka sen och efter det har jag bara kännt mig konstig, tror att det är nåt som vill komma ut, sen gör väl inte all julmat att man mår särskilt bra heller. Vaknar en massa gånger på natten oxå, visserligen somnar jag om på en gång, men skulle kännas mycket bättre att få sova hela natten utan avbrott.

Jaja, det bryter väl ut nåt eller så försvinner det av sig själv ändå!! Snart 3 dagar ledigt så kanske det ordnar sig:-)

Tyvärr var det inte mycket bättre när vi for hem:-( Vet inte riktigt hur dom plogar för det är riktigt renplogat i kanterna men väldigt mycket kvar i mitten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0