Zumba

Så har då kursen i Zumba som jag anmälde mig till börjat. Kan ju säga att det inte var nån mjukstart, utan full fart från början, bara att hänga med så gott det gick!! Kan säga att jag definitivt inte var sämst, utan de allra flesta av oss ca 60-70 personer varav en (1) kille var lika mycket nybörjare som jag!! Tur var väl att cd´n strulade lite så det blev några små pauser, men i stället höll vi på en halvtimme längre. Svettig blev man, och träningsverken kommer väl om ett par dar, men det var definitivt kul och helt klart väldigt bra motion!! Efter 12 veckor kan man säkert följa med mycket bättre i stegen, men med improvisation kommer man oxå långt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0