Gårdagen...

...blev en aning bättre än dagen innan, men idag bävar jag för att det kommer fattas folk igen då G var rejält förkyld igår och antagligen blir hemma idag, hur blir det då? Dessutom känner jag oxå att en förkylning antagligen är i antågande, anar halsont och tungt huvud, men idag får jag kämpa på! Nyser gör jag oxå titt som tätt, vet inte om det är dålig inomhusluft som är problemet där!

Ja, ja, dom här dagarna har det inte blivit mycket gjort på hemmaplan, regnet har ju stått som spön i backen så inte en endaste promenad har det blivit (jag vet, man kan ta på regnkläder!), men har varit ganska mör när jag kommit hem, så det har varit ganska skönt att slappa framför TVn!

Idag ser det ovanligt ljust ute, tror inte det kommer en endaste regndroppe just nu i alla fall, och prognosen för helgen såg riktigt ljus ut!! Skulle vara skönt med liiite sol några dagar nu!

Idag blir det en av alla mina matlådor till lunch, tacopaj, förresten det var det igår oxå, då hade jag persiljejärpar med mig! Dessutom några av mina egenodlade morötter som börjar bli riktigt stora nu!

Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0