Birstabesöket...

...avlöpte tämligen smärtfritt. Satt och skrev en lista på väg ner, brukar glömma hälften eller bli så less att jag bara vill fara hem, men nu handlade jag allt på listan!!

En enfärgad vinröd långärmad tröja och en halsduk till samt bh och trosor blev det först. Sen ett IKEA besök där jag handlade lite billiga kastruller , en stekpanna och lite redskap till vår inneboende, kändes som han behövde det för att kunna laga lite mat. Några tygbitar blev det oxå, fick sån inspiration. En massa ljung till gravarna och hit hem, på Kupolens blomsteraffär hade dom fina och dessutom billigare än alla andra, 4 för 100:-. En frysbox på Media Markt var det viktigaste och det hittade vi oxå. Ingen dammsugare, men däremot ett nytt munstycke till vår gamla, det var ju det som var trasigt så jag blev lite snål:-)

Å sen blev det ett par blommiga stövlar, jag som inte ägt ett par stövlar på många år, men med fästingar och skit känns det som man behöver det ibland. Köpte dom på Rusta så man får väl se hur länge dom håller!

På hemväg blev det god tårta hos N, sen har vi lastat in allt och nu väntar jag bara på att frysen ska bli kall så vi kan bära upp alla saker från den gamla.

P köpte nya glasögon på Specsavers oxå, samt en hel del annat "nödvändigt"!

Lite synd bara att man missat att vara ute i den fina vädret, men man kan inte få allt. Men en smörgåstårta har vi fått idag förresten:-) Mums.......

Ha en trvlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0