Finfredag

Ofta har vi ett klädtema på fredagar på jobbet, men inte idag. Ibland är det nåt man känner för att vara med på, ibland inte. Idag kände jag för finfredag alldeles av mig själv, vilket inte är så vanligt för jag tycker att det är skönast med jeans o tröja/tunika, skönt och bekvämt. I lördags köpte jag en svart tröja med storpolo och lite glittertrådar i och ett rosaaktigt linne, det har jag på mig idag tillsammans med svarta finbyxor!! Ett fint halsband (som inte syns under polon, kom jag på) och silverfärgade hjärtörhängen och givetvis klackskor, skare va fint så skare!!

Idag har Sigge och hans fina mamma fått komma hem, åtminstonde på permission över helgen. Återbesök på måndag, så får dom väl se om det blir fortsatt inläggning eller hemgång. Täta återbesök kommer det i vilket fall bli ett tag. Känns ju positivt att dom får komma hem, ett kvitto på att allt är på rätt väg.

I övrigt har jag en STOR klump i magen, sen återstår att se om den är befogad eller inte:-(

Go´natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0