Negativt!!

Det finns väldigt mycket som är positivt med att bo här, men oxå en hel del negativt!! Idag skulle jag köpa den där klädvindan, glad i hågen for jag till Hammarn, stegade in på Ragunda Järn, kollade runt och konstaterade att jag inte såg nån där dom brukar stå!! Frågade killen som jobbade där och mina farhågor besannades, inte en klävinda fanns där, ingen på väg in heller!!! Styrde då färden mot ICA Forsen, dom brukar ha lite udda saker, men tyvärr inte där heller, men dom kunde beställa hem!! Bra, bra, men jag ville ha den idag!!

Hem och ställde in tårtan i kylen, nu hade jag kört 4 mil och ingen klävinda! For till Sollefteå, XL Bygg var målet, och där där fanns det många  klävindor, betalade snabbt i kassan och for hem! Satte upp ställningen och hängde min tvätt!!

14 mil för en klävinda, det är negativt!! Dessutom tog det ju mycket längre tid än planerat!!

Nu har vi varit en sväng på Vildmarksmässan, P köpte det obligatoriska tunnbrödet och en baconlindad korv som vi ska äta till middag!! Sen blir det balkongen för nu skiner solen för fullt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0