Höstmorron

Ja idag känns det som hösten har anlänt, dimman lättar och solen börjar komma fram, trädgrenarna rör sig lite och det glittrar lite av dagg och regn. Men det ser kallt ut på nåt sätt, trots att det är 8 plusgrader! Det ser höstigt ut, trots att det ännu inte är så många gula löv, men dom ökar drastiskt nu känns det som.

I går kväll störtregnade det och jag insåg att det inte skulle bli nån promenad, annat än ner till postlådan, trots min ambition nu när vi börjat Biggest Loser. Sen efter några timmars stril kom plötsligt solen fram och jag blev sådär velig, ta på skorna och gå eller så inte?? Där är mitt dilemma vad det gäller att röra på sig, att ingen sparkar mig i baken för när jag väl kommer ut är det inga problem, bara det där att ta sig över tröskeln!!!!!

Det som slutligen avgjorde var den nya "såpan" Maestro, trodde det var nåt aldeles extra eftersom Claes Elfsberg och Ola Rapace "nedlåtit" sig till att vara med, men nästa måndag blir det en promenad i stället, för det kändes bara sådär.....

                               

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0