Ännu en dag

Idag är det en gråtrist dag, med lite snöande. Har varit ute på en entimespromenad i lugn takt, förkylningen vill inte ge med sig så det är väl bara att ta det lugnt...Tror oxå att jag måste ställa väckarn för det känns som jag sover alldeles för länge, vaknat efter 9 både igår och idag!
 
I går eftermiddag var jag till Sundsvall, skulle hämta mannen som kör snö där, och bestämde mig för att köpa ny skidutrustning. r säkert 20 år sen jag åkte senast, men har åkt och även tävlat på skidor för många år sen. Men vilken procedur det är numer att köpa skidor, uppflugen på en bänk fick man stå, gör si å är så.....men det blir säkert bra i slutändan. Men inte mer än jag kommer åka kändes det lite överkurs....Bara min förkylning går över ska jag åka, men innan dess får det bli promenader, inte illa det heller att få promenera i dagsljus på vardagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0