På bra humör igen

Ja i morse bara rann mitt dåliga humör av mig, egentligen helt utan anledning, för ingenting är förändrat i grunden! Men ingen är gladare än jag.

Idag har varit en jättefin dag, solen har mestadels skinit och även kvällen har varit fin. Jag har varit ute och gått en timme, lite kyligt men det finns ju inget dåligt väder, så jag tog på en extra tröja.

Det lustiga var att när jag gick där i min ensamhet var det enda jag tänkte på att OM det hade varit sommar hade vi suttit ute på balkongen länge och bara njutit:-) Och vet ni, snart är vi där, snart är det SOMMAR!!

Den här bilden tog jag förra sommaren! Man kan riktigt känna hur skönt det var den dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0