Nya tag

Ja nu har jag publicerat min "resedagbok" för i år, blev ju inte så lång som förra årets, men lite kul att göra en sammanfattning varje kväll och "komma ihåg" vad vi gjorde, vilka platser vi besökt och passerat osv. Med digitalkameran tar man ju oxå en oherrans massa bilder, som jag tycker det är kul att dela med mig av, även om inte alla bilder blir bra när man sitter i bilen och fotar under färd, inte alltid annars heller för den delen.......






Nu har vi varit både längst i söder, längst i norr och längst i väster, måste bli Gotland nästa gång då, så har vi varit längst i öster oxå! Jag har varit där en gång när jag var 5-6 år, men skulle vara roligt att göra ett besök i vuxen ålder oxå. Vet bara inte hur jag ska få med mig P som inte gillar att flyga och inte är särskilt förtjust i att åka båt heller! Men det är ju länge till nästa sommar så jag har gott om tid till övertalning;-)

Måste säga att jag blev ganska förvånad när jag loggade in på min blogg och upptäckte att den besökts av flera personer varje dag, trots att jag inte varit in och skrivit några inlägg sen i våras, inspirationen bara försvann. Får försöka ta lite nya tag nu när hösten närmar sig och man tillbringar mer tid inne igen!!

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0