Ännu en morron....

Vet inte riktigt vad det är för morron, det är +14 grader, det är lite dimma och det verkar som det har regnat i natt, så det är väl en ganska normal sensommar/höstmorron då!!

I går blev det som jag förstod ingen promenad, men vad gör det när alla mina fina barn och barnbarn var hemma, när det var fullt med liv och rörelse, då bara njuter jag!!! Mycket onyttigheter blev det oxå, men det känns som allt det andra överväger det!!

Idag är det fredag och sen är det äntligen helg!! Känns som det har varit en ovanligt seg vecka, som att tiden stått still ibland, så idag hoppas jag att det går snabbt!

Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, Jakt & Vildmarksmässan på Älggårdsberget kanske får sig ett besök, annars beror det väl lite på vädret oxå den här årstiden!!

Ja just så börjar friidrotts VM oxå, men har ingen koll på om det sänds på natten eller på tittvänlig tid.

Nu iväg mot Stugun!!




Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0