En vecka...

...har nu gått sen sist jag bloggade. Har jobbat hela veckan trots min hosta, och från i torsdags så har den nästan helt försvunnit. Känns jätteskönt att det äntligen är på väg åt rätt håll, att man kanske snart känner att lusten att göra saker börjar komma tillbaka, liksom orken. I går skulle jag o P fara till Sundsvall/Birsta fram och tillbaka, men vi var inte hemma förrän efter 5. Jag handlade lite nya saker till vardagsrummet och en del nya kläder. Tänk att man alltid måste köpa nytt, även fast man har alldeles tillräckligt av allt, både saker och kläder, men det är ju så roligt att köpa nya saker, eller inte att köpa men att ha sakerna. Nu ska jag bara stryka de nya gardinerna så är det vårfint i vardagsrummet.

Har besök idag, S är här medans M&M är till Sundsvall/Birsta, dom får gärna stanna länge för det är så mysigt när hon är här. Just nu ligger hon i våran dubbelsäng och sover, ska gå och snusa lite på henne nu och sen ska jag titta på skidskytte, sista tävlingen för i år.  Håller tummarna för Helena Jonsson.och hoppas hon får några veckor ledigt, utan träning, efter idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0