Har dom läst fel i almanackan??

Vi var till Sundsvall/Birsta i lördags och då fikade vi på Cafe Charm och vad låg där så frestande på en hylla i fikadisken? Jo, SEMLOR i början av januari!! Kan ingenting få vara som det ska, vi har ju precis ätit upp julskinkan!!

I dag när jag for hem från jobbet såg jag att många plockat bort sina adventsljusstakar från fönstren, det kändes oxå lite tidigt tycker jag, men det är väl samma där att har man pyntat med allt utom gran redan till första advent är man less nu. Men jag håller nog på Tjugondedag Knut jag, lite tradition får man väl behålla.

Förresten köpte vi inga semlor, det får nog bli mycket närmare fettisda´n, även om den såg väldigt god ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0