2008-01-10

I dag är det ett år sen jag startade min blogg och skrev mitt första inlägg som löd så här:

"Vad ska min blogg handla om då? Ja, jag är för första gången i mitt liv arbetslös och vet inte vad som väntar runt hörnet, kanske kan bloggen bli en terapi i väntan på ett nytt jobb. Jag har också för några månader sedan fått mitt första barnbarn, känns jättespännande och kan säkert ge upphov till små inlägg. Sen finns det mycket däremellan som säkert är värt att ventilera, vi får väl se
!!"

I dag har jag ju ett jobb och lilla S är ett år äldre och alldeles bedårande förståss. Tror att det var bra att skriva blogg under tiden jag var arbetslös, men känns fortfarande som det är kul att skriva ner sina funderingar, då finns dom liksom bevarade. Även om jag främst skriver för mig själv så är det ju kul att några hittar till min blogg, men precis som alla andra tycker jag att det är alldeles för få som ger sig till känna och kommenterar. På nyårsdan t ex var det väldigt många som besökte min sida (med mina mått mätt) men inte en enda som skrev ens ett litet "Gott Nytt År". Tråkigt!!

Men jag skriver på när jag känner att jag har nåt jag vill bevara och dela med mig av.

Nu är det middag!

Ha de´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0