Omvänt

Jag vet ju att i de flesta familjer så är det mannen som är sportintresserad, men hos oss är det precis tvärt om. Det är jag som är den helt klart mest sportintresserade. Nu är det helg igen och egentligen skulle jag behöva göra en hel massa saker, men det är ju både skidskytte och vanlig skidåkning (kanske nåt annat oxå, men jag har inte kollat än) så det är ju lite svårt att hinna med allt. Dessutom skulle det ju vara skönt att vara ute en sväng nu när temperaturen bara visar på -7. Ja, jag måste säga att jag har väldigt svårt att slita mig från TVn och vara social eller göra nå´t nyttigt.

Kan inte finnas nå´n sport som är så kul att titta på som skidskytte, där det skiftar så mycket hela tiden, där de tävlande måste ha koll på så många olika saker, t ex hur mycket det blåser och från vilket håll. Spännande från start till mål helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Tur att vi har mer än en tv,annars skulle jag också bara få se på sport!

2009-02-22 @ 22:13:47
Postat av: MK

Haha!! Ja, så är det nog en som tycker här oxå!! Både när det är sport och inredningsprogram. Let´s dance och Stjärnor på is tillhör inte heller hans favoriter.

2009-02-23 @ 21:27:19
Postat av: ewa

Vad vore tv:n utan sport??

Handboll är också en höjdare!

2009-03-22 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0