Bambi på hal is

I dag på jobbet så har jag verkligen kännt mig som Bambi. Min "fadder" var sjuk idag och idag har det varit en sån dag när jag har kännt att jag inte kan nånting, inte förstår nånting, aldrig kommer att lära mig hur alla rutiner är osv, osv.... Och så var HON inte där som så tålmodigt försökt få mig att förstå alla olika moment under dessa veckor som jag jobbat. Ja, idag har jag verkligen kännt mig liten och värdelös, ja ibland nästan gråtfärdig. Men jag har ju förstått att det är så att när man precis tror att man har förstått, det är då man bara blir ännu mer förvirrad och att allt blir kaos, så förhoppningsvis känns det bättre i morron. Även om inte "faddern" kommer då heller. Hoppas kan man ju alltid, både att det ska kännas bättre och att hon kommer!!

TACK, TACK snälla "faddern" för allt ditt tålamod!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Det kanske lät som ett skämt det vi sa när du började men visst var det sant? Först förstår man inget. Sen tycker man att man förstått. Sen plötsligt fattar man ingenting... Det är fruktansvärt invecklat och tillkrånglat (onödigt).

Själv har jag det väldigt bra just nu. :)

2008-09-08 @ 20:23:35
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0