Ekorrhjul

Ja, det känns som jag fastnat i detta ekorrhjul trots att jag inte har små barn i huset. Veckorna flyger iväg och det känns som man integör nånting förutom att jobba, äta, sova, jobba, äta, sov..........och att man inte hinner/orkar göra några roliga saker på veckorna. Och på helgen ska man göra alla "måsten".

06.00 Uppstigning, dusch, frukost, läsa tidningen
07.00 Åker bil till Hammar´n
07.20 Buss till Stugun
08.00 Börjar jobba
16.36 Slutar jobba
17.20 Buss till Hammar´n
17.55 Framme i Hammar´n
18.10 Hemma, försöker äta lite, tyvärr mest mackor, försöker plocka ur och i diskmaskin och tvättmaskin eller dammsuga
19.00 Hamnar framför TV
21.30 Somnar tämligen ovaggad

Eftersom P är i Sundsvall och kör nu så åker han före 05.00 och kommer hem ungefär en kvart före mig så ingen har ork eller lust att laga mat, så när resterna från helgen är slut blir det oftast mackor till middag.

Två positiva saker dock. man har aldrig lust att åka in på ICA och handla så det går lite pengar och så att jag faktiskt börjar trivas riktigt bra med själva jobbet!!


Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Gokväll !

Jag håller med dig, det går bara runt, runt och runt..Vi kanske skall ta och träffas och ha lite trevligt..varför inte???

Ha en skön helg..

Från Berit

2008-10-16 @ 22:06:14
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0