Magsjuka

Har haft nån konstig magsjuka som aldrig verkar gå över, precis när man tror man är frisk så tar det om igen. En dag kändes det som jag gått igenom en mangel, hade så fruktansvärt ont i kroppen. Är många som haft samma så man vet ju att det blir bra till slut. Det största problemet är att jag inte mår illa och att jag nästan hela tiden är JÄTTEHUNGRIG, men man törs ju inte frossa i vad som helst när man inte vet om det är över.

I övrigt kan man ju inte klaga på vädret. Tillbringar mina dagar på balkongen, för man kan ju inte hälsa på eller att nån kommer hit heller pga magen, men det blir ju så fruktansvärt varmt på eftermiddagarna. Förut har man ju verkligen suktat efter alla solstunder man kunnat få, men i sommar har man all tid i världen så skuggan får oxå besök då och då. Känns som jag har lagt ner alla projekt nu och bara njuter, för det är det här man såg fram emot när man blev arbetsbefriad, en helt ledig sommar med sol och värme! Det kommer säkert regndagar när man kan göra alla måsten!!

Ha det så bra, det känns som det kommer bli långt mellan inläggen nu i sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0