Seg!!

Ja, nu har en hel helg gått igen, julafton är bara 10 dagar bort och jag har ingen lust och inspiration att göra nånting. Har skrivit några julkort, eftersom jag fortfarande tycker att julkort ska komma i postlådan och inte via mail eller sms, men det blir inte alls lika många som för några år sen. Har slagit in några julklappar och så har jag tittat på skidskytte på TV.  Jag har matat fåglarna oxå och lagat mat, Biff a la Lindströmlimpa, lagom komplicerat men ändå gott. Vattnat mina stackars krukväxter har jag oxå gjort och tittat lite mer på skidskytte :-). Ja, lite nytta har det väl blivit, men det allra bästa har nog varit när jag slappat i soffan framför TVn, Vill ju egentligen göra så mycket men skjuter bara upp allting, vet inte varför. MEN, det blir nog jul ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0