Blommor

Jag är ingen trädgårdsmänniska, men jag tycker om att ha blommor ute når det är sommar. Balkong och förstubro räcker för mig. Eftersom vi har så stora fönster måste man ha stora blommor, och när jag flyttar ut dem på balkongen under sommaren tycker P att det blir som en "liten djungel". I år varierade jag betunior mot pelargoner i balkonglådorna och dom "blommar så det knakar" Fina är dom i alla fall. Här kommer lite bildbevis.


 Thumbnail  Thumbnail  Thumbnail  Thumbnail  Thumbnail

Thumbnail

                                                                    
    Sture ville oxå vara med på bild!                                 

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vilka fina bilder, på Sture å allt. Är inte kameran lika oövervinnerlig längre?

2008-08-10 @ 22:20:43
Postat av: Mor

Nä, nu är det ju riktigt kul!!! Fick dock inte till det när jag skulle flytta över till ny mapp i datorn så du måste visa mig!

2008-08-11 @ 10:03:03
Postat av: beritdolores

Gokväll !

Vilka fina blommor du har....jag tycker också om att ha mycket blommor. Jag har fullt upp nu med att gräva upp en rabatt och flytta på en massa växter. Jag tog i lite för hårt med grävningen, att jag fick en liten sträckning i ryggen. Så nu får jag ta det lugnt nån dag....

Vi hörs, hälsningar Berit

2008-08-11 @ 23:37:28
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: alias Kvasthilda

Men där är ju Sture-katten! Och här är du. (och Berit med, du är då överallt tror jag! :))

2008-08-19 @ 20:19:40
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0