Vår i luften!

Ja, idag känns det äntligen som det är vår! Solen har skinit mer eller mindre mest hela dagen. Jackan har åkt av och det har varit så härligt. En entimmespromenad på förmiddan, lite dikning (min favoritsysselsättning på våren), En stund mot söderväggen klockan ½ 7 i kväll, fixat lite på balkongen. Känner bara att det spritter i kroppen och man vill bara vara ute. Skönt!

I morrn ska jag vara barnvakt till S på Näset, blir nog en utedag då oxå med barnvagnspromenad. I alla fall om jag får bestämma och inte S, för hon vill nog hellre leka på golvet och träna sina ben så hon kan springa snart. Men det blir nog antagligen lite av båda.

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !
Ja, nu är det verkligen härligt. Jag har börjat jättetidigt på jobbet någon dag nu, för jag vill försöka njuta lite av solen
och dagarna mera.
Men jag är ganska så trött att kliva upp sådär vid halvfem-tiden... Men jag får ju lägga mig i tid istället och det är inte lätt alla gånger.
Ha det så bra med ditt barnbarn.
Hälsningar Berit

2008-04-16 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0