Putsat fönster

Jag har putsat förnster, ja inte alla för vi har ett stort hus och sen sken ju solen så fint och då är det oxå svårt att putsa, men ett par av våra stora förnster har jag putsat. Jag fick bara sån lust att plocka ner alla vintriga gardiner och få in ljuset, så nu är det gardinlöst i flera rum. Men det är så härligt nu när solen skiner.

Sen har jag och http://kickan.blogg.se/ gått en entimmes promenad i det fina vädret. Efter det blev det middag med kyckling och ris. Gjorde en jättegod 14-dagarssallad som vi åt till. Mums!

Har anmält mig till en engelska-kurs på komvux. Materialet kom idag och det känns bara blä. Vill inte sitta inne nu utan bara vara ute och bara göra det som faller mig in. Men, men, vi ska läsa på halvfart så det går säkert bra, det finns ju kvällar och nätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0