½ storm

Nu har jag varit ute och gått minst en timme om dan 5 dar i rad. Jag känner mig jätteduktig, kanske har fått lite bättre kondis och allt känns bara bra. Men varför måste det blåsa ½ storm varje dag. Det spelar ingen roll om det skiner sol eller är mulet, om man går på förmiddan eller sent på eftermiddan, det blåser hela tiden. Det är nästan så man måste ha olika kläder om man går i medvind eller motvind. Hör det oxå ihop med klimatförändringarna, eller?

Förra året blåste vår klävinda av 2 gånger och det berodde inte på att det var snedbelastning. Nu vill man ju hänga ut tvätt igen men dels hittar jag inte igen hålet (glömde markera det i höstas eftersom den gamla var trasig och nu är det jättemycket snö där) men sen känns det ju inte som det är nån mening heller för den kommer nog att blåsa sönder igen. Kanske dax att göra ett gammeldags klädstreck!

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Godmorgon !
Va, du är duktig som är ute och går....Jag själv försöker att gå så mycket som möjligt och nu är det ju så underbart ute, så nu skulle jag vilja vara ledig ett tag...Nej, nu ska jag fortsätta arbeta, fikarasten är slut...
Ha en skön dag
Hälsningar Berit

2008-04-21 @ 08:33:34
Postat av: MK

Ja, det är ju så skönt, det är bara det där med att ta sig tid och komma iväg.......

2008-04-21 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0